Test: Suzuki Jimny 1.3 VVT 4WD Elegance

Powrót Suzuki Jimny 1.3 VVT 4WD Elegance

W tym szaleństwie jest metoda. Jimny nie zmienia się od lat i mimo tego, że nie jest tak zasłużone poza utwardzonymi szlakami jak Wrangler, potrafi w sobie rozkochać.

Od 1998 roku Suzuki Jimny tak naprawdę zmieniał się jeszcze mniej niż wspomniany we wstępie Jeep. Małe sympatyczne autko potrafi jednak zaskoczyć po zjeździe z asfaltu, o czym przekonacie się później.

Druga generacja tego auta, u nas znane są bardziej jako Samurai. Pojedźcie na pierwszy lepszy rajd offroadowy – ilość tych małych terenówek przyprawia o zawrót głowy. Coś jednak w tym musi być, skoro specjaliści od taplania się w błocie zdecydowali się właśnie na japońskie “SJ” – bo taki kod modelowy przybrała ta właśnie wersja Samuraia, na niektórych rynkach zwana Jimny. Albo Drover. Ewentualnie Gypsy, Caribbean, Katana, Potohar, Santana lub Sierra. Był to prawdziwy hit sprzedażowy na przestrzeni 17 lat produkcji. Składano go w Japonii, Indiach, Indonezji, Tajlandii, Kenii, Kolumbii i Hiszpanii. Koniec lat 90. przyniósł jednak następcę, który w prostej linii był świetnym kandydatem na sukcesora terenowej chwały.

W teście przyglądamy się wersji Elegance z benzynową jednostką 1.3 pod maską. Niech nie zmyli was jednak nazwa poziomu wyposażenia.

Galeria zdjęć

Kategoria: Suzuki

Data dodania: 06.02.2014

Autor: Łukasz Kamiński

Zdjęcia: Dominik Kopyciński, Paweł Misiak oraz autor

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Suzuki Jimny 1.3 VVT 4WD Elegance" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club