Test: Subaru XV 2.0D Comfort

Powrót Subaru XV 2.0D Comfort

XV pod wieloma względami jest modelem bardzo specyficznym. Jeśli oceniać go jako crossovera, to eksponuje on wiele cech w tej klasie pomijanych, nie skupiając jednocześnie swojej uwagi na innych, z pozoru w tym segmencie bardzo istotnych. Jeśli patrzeć na niego przez pryzmat auta marki Subaru, to stanowi on bardzo istotny kroczek w dobrym kierunku. Wydaje się jednak, że potencjał drzemiący w pomyśle na to auto został wykorzystany maksymalnie w połowie. A to wciąż za mało, aby w pełni rywalizować z europejską konkurencją.

SPRÓBUJ TAKŻE

Nissan Qashqai 2.0 dCi Acenta (150 KM, od 102.400 zł) – pionier segmentu kompaktowych crossoverów, który odniósł na rynku wielki sukces. Mimo upływu lat nadal na topie.
Skoda Yeti 2.0 TDI 4×4 Ambition (140 KM, od 99.350 zł) – konserwatywni Czesi ze Skody także tu są. Yeti oferuje ciekawą paletę dobrych i sprawdzonych silników.
Peugeot 3008 2.0 HDi Active (150 KM, od 96.500 zł) – propozycja Francuzów to tak naprawdę kompaktowy minivan z podwyższonym zawieszeniem i obniżoną linią dachu. Napęd 4×4 tylko w hybrydzie.
Subaru Forester 2.0D Comfort (147 KM, od 31.500 Euro) – dopłacając tylko 1000 Euro, możemy wyjechać z salonu Subaru większym i praktyczniejszym “Leśnikiem”.

 

Galeria zdjęć

Kategoria: Subaru

Data dodania: 06.08.2012

Autor: Jakub Krępa

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Subaru XV 2.0D Comfort" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club