Test: Subaru Outback 2.5i Exclusive

Powrót Subaru Outback 2.5i Exclusive

Rynek uterenowionych kombi jest coraz szczelniej wypełniony. Jak na tle nowych konkurentów wypada jeden z prekursorów tego segmentu sprawdzamy z pomocą Subaru Outback w najświeższej odsłonie.

Dwie dekady temu wszystko było dużo prostsze. Coupe miały dwoje drzwi, kombi nie udawały że mają cokolwiek wspólnego ze sportem, terenówki potrafiły jeździć w terenie, a gdy chciało się kupić podwyższone kombi do jazdy poza asfaltem, to wybierało się między dwoma modelami: Volvo XC70 i właśnie Subaru Outback. I obydwa naprawdę dobrze znały się na swoim fachu.

Obecnie, oprócz wspomnianego wcześniej szwedzko-japońskiego duetu, mamy na rynku także różnego rodzaju Allroady, Scouty, Alltracki, Crossy, Country Tourery czy X-Perience’y. Wszystkie z większymi kołami i plastikowymi nakładkami na zderzaki i nadkola, a także z dotykowymi ekranami wielkości tabletu, elektronicznymi gadżetami robiącymi wszystko za kierowcę oraz nijakimi zdolnościami terenowymi.

Niektóre z nich nie mają bowiem podwyższonego prześwitu czy nawet napędu na obie osie, a ich wielkie, połyskujące felgi ledwie oblane warstwą gumy imitującej oponę, krzywią się na sam pomysł wjazdu na trochę wyższy krawężnik. Jak w tym wysypie metroseksualnych pseudoterenowych kombi radzi sobie Outback?

Galeria zdjęć

Kategoria: Subaru

Data dodania: 09.08.2015

Autor: Jakub Krępa

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Subaru Outback 2.5i Exclusive" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club