Test: Subaru Impreza XV 2.0D

Powrót Subaru Impreza XV 2.0D

Subaru Impreza mimo starań producenta pozostała samochodem niszowym. Teraz jednak – między innymi dzięki takim pochodnym wersjom jak XV – przystępnym dla większego grona entuzjastów marki. To, w czym Subaru jest dobre, nadal doceni tylko garstka. Mimo to przejdź się do salonu i przekonaj się sam, czy nie jesteś jednym z nich.

SPRÓBUJ TAKŻE

Subaru Forester 2.0D Active (147 KM, od 28.000 euro) – dopłacając tylko tysiąc euro, zyskujemy samochód dysponujący wszystkimi tymi samymi zaletami, dokładając do tego jeszcze bardziej funkcjonalne i zgrabniejsze nadwozie.
Seat Altea Freetrack 4×4 2.0 TDI (170 KM, od 114.890 zł) – zaskakująco kompetentny, sympatyczny van. Też z napędem na cztery koła, też ze świetnie reagującym dwulitrowym dieslem, też z plastikowymi nakładkami na nadwoziu.
Suzuki SX4 2.0 DDiS Premium (135 KM, od 75.900 zł) – drugi japoński wojownik. Jeden z najpopularniejszych 4×4 w Polsce dzięki przystępnej cenie, kosztem mniejszej ilości miejsca i słabymi materiałami wnętrza.
Skoda Fabia Scout – przypadek podobny do Imprezy XV: mało znana uterenowiona wersja znanego kompakta. Ta jednak bez napędu na cztery koła i ze słabymi silnikami, ale tańsza, z lepszym wnętrzem i lepiej rozbudowaną siecią marki w Polsce.

 

Galeria zdjęć

Kategoria: Subaru

Data dodania: 11.02.2011

Autor: Mateusz Żuchowski

Zdjęcia: Kacper Szczepański

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Subaru Impreza XV 2.0D" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club