Test: Renault Fluence 1.5 dCi Privilege

Powrót Renault Fluence 1.5 dCi Privilege

Obok Citroena C5 drugi zgermanizowany Francuz – bez udziwnień i awangardowych rozwiązań, za to solidny, duży i w atrakcyjnej cenie.

Kompaktowe limuzyny Renault zawsze były jasno skierowane do jednego typu klientów – średniozamożnego, dojrzałego ojca i głowy rodziny, który ceni w życiu tradycyjne wartości. W tej przestrzeni modelowej producent nigdy nie kombinował i nie zaskakiwał udziwnieniami – w przeciwieństwie do barwnych modeli zarówno z wyższego, jak i niższego segmentu, wśród których projektanci chętnie oddawali się skokowi w bok. Tymczasem w annałach historii firmy modele 9, 19 Chamade i Megane Classic zapisały się jako te najbardziej banalne, przewidywalne i… najlepiej sprzedające się na wszystkich szerokościach geograficznych.

Citroen wcale nie był pierwszy w zaoferowaniu francuskiego samochodu w globalnym (czyli bezpłciowym, czyli niemieckim) wydaniu – Renault niepostrzeżenie zaczęło to robić już w czasach pierwszego Golfa.

Jaki jest cel kupowania limuzyny o prestiżu i jakości wykonania przeciętnego, popularnego kompaktu? Oczywiście chęć choćby niewielkiego awansu społecznego ponad właścicieli banalnych Astr, Octavii… no i zwykłych Meganek. Renault, będąc świadom tej sytuacji, obrał bardzo mądrą strategię: limuzynę postanowił pozycjonować wyżej od kompaktu, na którym bazuje, nadając mu inną nazwę i całościowy charakter.

Galeria zdjęć

Kategoria: Renault

Data dodania: 29.11.2010

Autor: Mateusz Żuchowski

Zdjęcia: Kacper Szczepański

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Renault Fluence 1.5 dCi Privilege" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club