Test: Peugeot 301 1.2 VTi Active

Powrót Peugeot 301 1.2 VTi Active

Nie poraża prezencją, nie rzuca na kolana wyposażeniem, osiągi zawstydzą co najwyżej właścicieli aut ciężarowych. Fenomen Peugeota 301 tkwi jednak w innym miejscu.

Produkowany od zeszłego roku w Hiszpanii 301, określany jest jako auto segmentu C. W mojej opinii to pozycjonowanie nieco na wyrost, choć wymiarami faktycznie bliżej autu do Skody Octavii, niż Fabii Sedan.

Mały sedan Peugeota ma być receptą na tanie podróżowanie nowoczesnym autem, którego cena nie odstraszy przeciętnie zarabiającego Europejczyka. Oferowany wraz z bliźniaczym Citroenem C-Elysee póki co podbija głównie serca taksówkarzy, którzy mają okazję do wymiany auta na fabrycznie nowe, o względnie eleganckiej linii, oszczędne i (co dość istotne, bo hatchbacki w konkurencyjnych widełkach cenowych, nie spełnią zadania tak dobrze) – w wersji sedan.

Co jeszcze oferuje Peugeot 301, dowiecie się w teście wersji 1.2 VTi Active.

Galeria zdjęć

Kategoria: Peugeot

Data dodania: 08.12.2013

Autor: Łukasz Kamiński

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Peugeot 301 1.2 VTi Active" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club