Test: Peugeot 208 1.2 PureTech Allure

Powrót Peugeot 208 1.2 PureTech Allure

CZYM NAPĘDZANY?

Silnik
benzynowy, R3, 12V
Pojemność
1199 ccm
Moc
110 KM (80 kW) przy 5500 obr/min
Max moment obr.
205 Nm przy 1500 obr/min
Skrzynia biegów
manualna, 5-biegowa
Napęd
przedni

JAK DUŻY?

Długość x szerokość x wysokość
3973 x 1739 x 1460 mm
Rozstaw osi
2538 mm
Masa własna
1093 kg
Ładowność
570 kg
Bagażnik
285 / 743 l
Zbiornik paliwa
50 l
Nadwozie
hatchback
Drzwi / miejsca
5 / 5

NA CZYM STOI?

Koła
205/45 R17
Zawieszenie
- przód
- tył
kolumny MacPhersona
belka skrętna
Układ hamulcowy
- przód
- tył
tarczowe wentylowane
tarczowe

JAK SZYBKI?

Przyśpieszenie 0-100 km/h

9.6 s

Prędkość maksymalna
190 km/h

JAK BARDZO SPRAGNIONY?

Spalanie (miasto / trasa / średnie)
- fabryczne
- w naszym teście
5.8 / 3.9 / 4.6 l/100 km
6.4 / 4.2 / 5.4 l/100 km
Średnia emisja CO2
99 g/km

JAK DROGI?

Cena
- już od…
- egzemplarz testowany
53.800 zł (1.2 PureTech 82 KM Active)
około 74.000 zł
Gwarancja
- mechaniczna
- perforacyjna
- na lakier
3 lat
12 lat
3 lata
Przeglądy
wg wskazań komputera

 

 

 

 

 

 

Kategoria: Peugeot

Data dodania: 07.07.2016

Autor: Łukasz Kamiński

Podziel się

&description=Peugeot 208 1.2 PureTech Allure" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club