Test: Peugeot 208 1.2 PureTech Allure

Powrót Peugeot 208 1.2 PureTech Allure

Piąta generacja Astry to przede wszystkim wyciąganie wniosków z przeszłości. W Oplu czuć, że marka ciągle się rozwija i dzielnie broni “niemieckości” w segmencie. Kto wie – być może wkrótce przejmie pałeczkę przewodnika od rywala z Wolfsburga, bo póki co, Astra wydaje się jedną z najciekawszych rynkowych propozycji wśród kompaktów.

SPRÓBUJ TAKŻE

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium (100 KM, od 60 950 zł) – bez wątpienia jeden z najlepiej prowadzących się samochodów w klasie. Fiesta pomimo lat nie starzeje się zanadto, a wersja Titanium oferuje doprawdy bogate wyposażenie.

Renault Clio TCe 120 Alize (120 KM, od 58 350 zł) – Clio po ostatnich modernizacjach wygląda nadzwyczaj świeżo. 120-konny silnik można sparować jednak jedynie z wersją Alize, co nieco dziwi. Atutem bez wątpienia jest korzystna cena.

Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Dynamic (99 KM, od 64 900 zł) – japońska niezawodność wciąż w cenie. Toyota jest jedną z najdroższych propozycji tego segmentu, choć potrafi zaoferować naprawdę sporo, zwłaszcza w wersji Dynamic.

 

Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline (110 KM, od 63 050 zł) – klasyka gatunku przeznaczona raczej dla osób stawiających na komfort i nikłe emocje z posiadania i prowadzenia samochodu. Jest poprawnie, czyli w stylu Volkswagena, a na pokładzie ogrom dobrodziejstw odmiany Highline.

 

Galeria zdjęć

Kategoria: Peugeot

Data dodania: 07.07.2016

Autor: Łukasz Kamiński

Podziel się

&description=Peugeot 208 1.2 PureTech Allure" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club