Test: Lancia Musa 1.6 MultiJet Platino

Powrót Lancia Musa 1.6 MultiJet Platino

Przy wyborze samochodu, niektórzy kierują się mocą silnika, inni średnim spalaniem, do jeszcze innych przemawia bogate wyposażenie. Ale znajdują się też ludzie, dla których na każdym kroku liczy się tylko styl. Dla nich jest tylko jedna opcja – Lancia.

Mająca już 103 lata marka od samego początku kojarzyła się z najwyższą elegancją i stylem w najlepszym włoskim wydaniu. To dzięki tej firmie w historii motoryzacji zapisały się litery alfabetu greckiego, przyporządkowywane kolejnym modelom. Oprócz statecznych limuzyn, modele takie jak Stratos, 037 czy Delta zdominowały trasy najbardziej prestiżowych rajdów, a Scuderia Lancia miała swój epizod w Formule 1.

Charakter firmy nie zmienił się nawet po 1969 roku, kiedy firma została przejęta przez Fiata. Choć od tego momentu oferowane modele bazują na popularnych odpowiednikach z firmy-matki, to modele takie jak Thesis czy Thema nieustannie kojarzą się z dobrym gustem.

Obecny line-up Lancii składa się z czterech modeli: miejskiego Ypsilona, awangardowej Delty i luksusowej Thesis. Po wycofaniu z oferty Phedry, jedynym vanem w ofercie pozostaje nietuzinkowa Musa. Model ten to tak naprawdę Fiat Idea w przebraniu, który z kolei jest podwyższonym Punto poprzedniej generacji.

Galeria zdjęć

Kategoria: Lancia

Data dodania: 26.05.2009

Autor: Mateusz Żuchowski

Zdjęcia: Kacper Szczepański

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Lancia Musa 1.6 MultiJet Platino" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club