Test: Chevrolet Cruze 1.8 LS

Powrót Chevrolet Cruze 1.8 LS

Nowy model Chevroleta chce namieszać w klasie nieco przerośniętych kompaktów “z bagażnikiem” – pomysł jest, a wykonanie?

Cruze to prawdziwy międzynarodowiec. Produkowany jest m.in. w Korei, jednak za żadne skarby nie chce być kojarzony z dość siermiężnymi wyrobami, którymi wcześniej raczyło nas to państwo. Zdecydowano więc, że zamiast znaczka Daewoo, Cruze sygnowany będzie marką Chevrolet. Prawda, że brzmi poważniej?

Taki trik zastosowano już wcześniej przy modelu Lacetii. Cóż z tego, skoro okazał się on klapą i, mimo pewnego postępu w “wykonaniu ogólnym” auta, nie zyskało ono wielu zwolenników. Co innego Cruze, który już w fazie projektowania zapowiadany był jako ten, który zwiększy sprzedaż wyrobów z Azji i, przede wszystkim, w końcu będzie mógł konkurować z wyrobami z Europy i Japonii. I to nie tylko pod względem cenowym.

W ofercie znajdują się trzy wersje silnikowe i tyleż samo opcji wyposażenia. Dwie jednostki benzynowe mają pojemność 1,6 lub 1,8 litra, nie mogło zabraknąć też diesla, którego pojemność wynosi 2 litry i jest on dostępny w dwóch wariantach mocy. Do testu otrzymaliśmy “średniaka” – 1,8-litra pod maską i wersję LS (pośrednia między Base i LT).

Galeria zdjęć

Kategoria: Chevrolet

Data dodania: 02.10.2009

Autor: Szymon Piaskowski

Zdjęcia: Iwo Wasilew

Podziel się

&description=Chevrolet Cruze 1.8 LS" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club