Test: BMW 328i xDrive M-Sport

Powrót BMW 328i xDrive M-Sport

Operacja przejścia z 330i E90 na 328i F30 odbyła się bardzo bezboleśnie. Wyeliminowano braki poprzednika, dopieszczono szczegóły i nie zaprzepaszczono charakteru auta. Trójka jest bardzo blisko piątki pod względem dopracowania, nadal jest jednak taka, jaką ją lubimy. Także mniejszy o 1/3 silnik trudno uznać za ułomność. Pod względem wydajności, swojego większego wolnossącego poprzednika rozkłada na łopatki.

Czyżby więc 328i było BMW idealnym? Według nas do tego brakuje mu tylko jednej rzeczy – rasowego brzmienia zamiast klekotu.

SPRÓBUJ TAKŻE

Audi A4 2.0 TFSI quattro S-tronic (211 KM, od 160.900 zł) – mimo prawie 6 lat na rynku, A4 nadal trzyma się świetnie. Na wielki plus – mechaniczny napęd na obie osie.
Mercedes C 250 BlueEFFICIENCY (204 KM, od 163.100 zł) – w sprzedaży równie długo co A4. Niedawny lifting bardzo poprawił wnętrze, które teraz jest na miarę gwiazdy na masce.
Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4 Sport A/T (250 KM, od 139.800 zł) – alternatywa premium-wannabe. Na plus zaskakująco dobry Haldex i brzmienie silnika, na minus – zbyt duża masa własna i leniwy automat.
Lexus IS 250 Elite (207 KM, od 139.900 zł) – trzecia generacja IS-a jest jeszcze cieplutka i stawia na starą, dobrą szkołę: wolnossące V6.

 

Galeria zdjęć

Kategoria: BMW

Data dodania: 17.02.2013

Autor: Jakub Krępa

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=BMW 328i xDrive M-Sport" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club