Znamy polski cennik odświeżonego Porsche 911 Turbo

Powrót Znamy polski cennik odświeżonego Porsche 911 Turbo

Kategoria: Porsche

Data dodania: 28.12.2015

Autor: Jakub Krępa

Bardzo subtelnie odświeżone 911 Turbo właśnie wjechało na nasz rynek. Od razu dostępne jest we wszystkich czterech wariantach: zarówno coupe jak i Cabriolet można kupić jako 540-konne Turbo lub 580-konne Turbo S.

Cennik 911 Turbo zaczyna się od 867 200 zł, a za literkę „S” na jego tylnej klapie dopłacić trzeba 136 670 zł. Za tę różnicę w kwocie, poza dodatkowymi 40 KM i 50 Nm, otrzymamy także na pokładzie takie elementy jak układ hamulcowy Porsche Ceramic Composite Brake (zwyczajowa dopłata 47 255 zł), adaptacyjne zawieszenie Porsche Dynamic Chassis Control (16 526 zł), felgi we wzorze 911 Turbo S (18 058 zł) czy możliwość wybrania kubełkowych foteli (18 302 zł). Analogiczne różnice w wyposażeniu występują także w wersjach Cabriolet, których cenniki zaczynają od kwot 930 620 zł za Turbo oraz 1 067 290 zł za Turbo S.

Lista wyposażenia opcjonalnego i indywidualizacji tych modeli jest zawsze przeogromna. Zacząć można od chociażby od 12 lakierów nadwozia oraz trzech dodatkowych, wycenionych na 13 651 zł – smerfnego Miami Blue, znanego z GT3 RS Lava Orange oraz rozpowszechnionego przez wersje GTS Carmine Red. Wybrać też można kolorystykę bocznych wlotów powietrza, zmienić lusterka boczne czy nawet polakierować osłony spryskiwaczy.

W kabinie zamontować można trzy rodzaje foteli (sportowe, sportowe plus, kubełkowe), pokryć je jedną z 11 tapicerek i wreszcie spiąć się w nich pasami bezpieczeństwa w wybranym kolorze. Niektóre elementy wnętrza można polakierować, pokryć włóknem węglowym, szczotkowanym aluminium, drewnem lub po prostu skórą. Za 766 zł można też dokupić gaśnicę.

Dla przypomnienia, wraz z subtelnym liftingiem, 911 Turbo i Turbo S otrzymały też zastrzyki mocy. Słabsza wersja krzesze ze swojego 3.8-litrowego, podwójnie turbodoładowanego boxera o 6 cylindrach moc 540 KM i 660 Nm (w overboost 710 Nm), co jest wzrostem o 20 KM w stosunku do poprzednika. Turbo S otrzymało identyczny zastrzyk koni mechanicznych, co oznacza że oddaje ono kierowcy do dyspozycji 580 KM i 700 Nm (750 Nm w overboost).

Poprawie uległy oczywiście również osiągi – Turbo ma setkę na liczniku po równych 3 sekundach, a Turbo S potrzebuje na to o 0.1 s mniej czasu. Oznacza to, że słabszy model jest teraz szybszy do setki o 0.4 s, a mocniejszy o 0.2 s. Różnice między modelami Turbo i Turbo S bardziej uwidaczniają się w przyspieszeniach do większych prędkości – Turbo S rozwija 200 km/h w czasie 9.9 s, a słabszy wariant potrzebuje na to o 0.5 s więcej czasu. Prędkość maksymalna wynosi odpowiednio 320 km/h dla Turbo i 330 km/h dla wersji „S”.

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Znamy polski cennik odświeżonego Porsche 911 Turbo" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Galeria zdjęć

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club