Brabus GLA 45 AMG: damy Ci więcej

Powrót Brabus GLA 45 AMG: damy Ci więcej

Kategoria: Brabus

Data dodania: 26.10.2014

Autor: Maciej Kuchno

Brabus zabrał się za wzmocnienie najmniejszego SUVa w gamie Mercedesa - modelu GLA, który to otrzymuje pełny pakiet modyfikacji wizualnych oraz mechanicznych.

Już na pierwszy rzut oka widać, że postawiono na dynamiczny i agresywny wygląd. Przedni zderzak otrzymał powiększone wloty powietrza oraz dokładki wykończone czarnym połyskującym lakierem. W ten sam sposób wykonano progi (z podświetleniem przy otwieraniu drzwi) oraz tylny dyfuzor, z którego wyrastają cztery końcówki wydechu. Nad tylną szybą pojawił się większy spoiler, a w nadkola wpasowano firmowane przez Brabusa felgi aluminiowe o rozmiarze od 18 do 21-cali.

Nawet najbardziej wymagający klienci nie będą mieli problemu, żeby skonfigurować wnętrze. Brabus przygotował szeroką paletę dostępnych opcji, począwszy od wykończenia deski rozdzielczej, przez detale takie jak matowe anodyzowane nakładki na pedały aż po aluminiowe łopatki do zmiany biegów.

Rzućmy okiem na zmiany mechaniczne – dla wersji GLA 250 przygotowano zestaw PowerXtra B25, podnoszący moc do poziomu 245 koni mechanicznych oraz 385 Nm momentu obrotowego (seryjnie 211 KM oraz 350 Nm). Po zmianach auto przyspiesza do stu kilometrów na godzinę w 6,7 sekundy, a strzałka prędkościomierza zatrzymuje się na wartości 250 km/h. Na szczycie oferty stoi pakiet PowerXtra CGI B45 przygotowany dla wersji AMG. Wzmocniona wersja legitymuje się mocą 400 KM oraz 500 Nm momentu obrotowego, pozwalając na osiągnięcie pierwszej setki w zaledwie 4,4 sekundy, oraz rozpędzenie auta do 270 km/h.

W ofercie nie zabrakło również miejsca na dodatkowe konie mechaniczne w wersji wysokoprężnej. GLA 220 CDI dzięki zestawowi ECO PowerXtra D3 zyskuje dodatkowe 40 KM, dzięki czemu do kierowca ma władzę nad 210 KM napędzanymi ropą. Moment obrotowy wzrósł do poziomu 410 Nm, a czas od 0 do 100 trwa 8 sekund.

Dla poprawy właściwości jezdnych Brabus dopracował też układ jezdny. Zawieszenie obniżono o 25 mm, umieszczając środek ciężkości nieco niżej, co pozytywnie wpływa na prowadzenie GLA. Dla wybrednych dostępna jest opcja pozwalająca na opuszczenie nadwozia o kolejne 5 mm. O wrażenia akustyczne dba specjalnie zaprojektowany układ wydechowy z czterema końcówkami, dostępny zarówno w wersjach benzynowych jak i w dieslu. W GLA 250 4Matic istnieje dodatkowo możliwość zainstalowania w tłumikach elektrycznie sterowanych zaworów, pozwalających na regulację dźwięku oraz głośności wydechu za pomocą przycisku w kokpicie.

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Brabus GLA 45 AMG: damy Ci więcej" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Galeria zdjęć

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club