Ares Atelier S-class XXL: dla niecierpliwych

Powrót Ares Atelier S-class XXL: dla niecierpliwych

Kategoria: Ares Atelier

Data dodania: 02.02.2015

Autor: Krzysztof Małysa

Mercedes-Maybach jest dla Was za mały, a na Pullmana nie chcecie czekać aż do premiery? Ares Atelier GmbH ma w ofercie coś specjalnie dla Was.

Ta austriacka firma z biurem w Wiedniu i fabryką w Modenie zaprezentowała swoją wizję przedłużonej klasy S. Pierwszą i największą zmianą widoczną od zewnątrz jest „wstawka” między drzwiami zwiększająca rozstaw osi i umożliwiająca zamontowanie trzeciego rzędu foteli. Dołożony element podwozia, podobnie jak jego całego wzmocnienia, wykonane zostały ze stali X5 CrNi 18 10, czyli stali nierdzewnej typu 304, będącej najczęściej używaną w przemyśle „nierdzewką”. Dodatkowe panele nadwozia ładnie wpisują się w język stylistyczny, nie burząc linii bocznej. Tuner wymienił także przedni zderzak, progi boczne i tylny zderzak, w którym znalazł się dyfuzor, na zamienniki swojego projektu wykonane z włókna węglowego. Dopełnieniem zmian zewnętrznych są nowe 21-calowe kute felgi 10-ramienne.

Nowe koła skrywają wydajniejszy układ hamulcowy i zmienione zawieszenie. Również moc został podniesiona z 530 koni mechanicznych w seryjnym S 600 do ponad 600 koni mechanicznych. Dodatkowa moc pozwala uzyskać 100 km/h w 4,8 sekundy, jednak prędkość maksymalna nie została zmieniona i wynosi wciąż 250 km/h.

Wnętrze, oddzielone od reszty świata 6 mm grubości szybami z hartowanego szkła, skrywa w swojej tylnej części 4 fotele lotnicze ułożone naprzeciw siebie. Pasażerowie oprócz indywidualnej klimatyzacji, Wi-Fi i nocnego podświetlenia zamontowanego na podsufitce i słupkach bocznych, mają do dyspozycji chłodziarkę, dwa 17-calowe monitory zamontowane na suficie, składane stoliki i zestaw nagłośnienia 5.1 z 30 cm subwooferem. W odcięciu się od świata i kierowcy, któremu polecenia wydajemy przez wbudowany intercom, posłuży nam opuszczana szyba oddzielająca pasażerów od szofera oraz elektrycznie sterowane zasłonki w oknach. Wnętrze, do wyboru według wizji klienta, to połączenie skóry nappa i alcantary z wybranym metalem, drewnem i włóknem węglowym.

Dla klientów obawiających się o swoje życie możliwe jest opancerzenie auta zgodnie z normami DIN EN 1522 i DIN EN 1063 do klas VR6 / VR7. Nadwozie pancernego Aresa wykonane jest z blach stalowych o grubości od 6,5 do 8,3 mm. Szyby mają grubość od 39 do 60 mm, a podłoga pokryta jest jednym z aramidów (grupa polimerów posiadająca znacznie wyższą odporność na rozciąganie niż pozostałe poliamidy będące twardsze i trudniej topliwe niż inne polimery). Dodatkowo samochód wyposażony jest w system gaśniczy w komorze silnika, opony Run flat z system Brodgar i detektor bomb.

Na wszystkie modyfikacje klient otrzymuje 12 miesięczną gwarancję.

Podziel się

Podyskutuj o tym na naszym forum

&description=Ares Atelier S-class XXL: dla niecierpliwych" data-pin-do="buttonPin" data-pin-config="above" target="_blank">

Galeria zdjęć

Nasi partnerzy Zostań naszym partnerem
  • Exotic Car Club
  • Gentleman
  • Sklepy motoryzacyjne ProfiAuto – Partner ExoticCars.pl
  • Agencja Hostess Modelina -Hostessy.co
  • ShineFactory
  • SCP
  • Battle Royale
  • S13user
  • KiwiGifts
  • Auto-West
  • Trynid
  • Autogespot
  • Alfoholicy.org
  • SexWars.pl
  • Classic autoCUP
  • Rolls Royce Club