• Koenigsegg Agera

    Koenigsegg Agera “Final” – teraz albo nigdy!

    Jeśli ktoś z Was od dawna myślał o zakupie Koenigsegga Agera, ale obawiał się, że za rok pojawi się nowsza, lepsza i szybsza, właśnie nadszedł Wasz czas – do salonów marsz!

    20.03.2016

    Czytaj więcej
  • Koenigsegg Regera: lepszy wybór

    Koenigsegg Regera: lepszy wybór

    Bugatti Chion od samego początku nie ma łatwego życia, stoi bowiem naprzeciwko produkcyjnej wersji Koenigsegga Regera. I nie jest to jedynie przenośnia, bo patrząc na rozmieszczenie stoisk wystawowych na targach w Genewie obydwa auta stoją dosłownie naprzeciwko siebie. Porównania są więc nieuniknione!

    15.03.2016

    Czytaj więcej
  •  Koenigsegg Agera RS: ostatni Mohikanin

    Koenigsegg Agera RS: ostatni Mohikanin

    Hiperauta bez elektrycznego wspomagacza to ginący gatunek. W dobie ponad 900-konnych hybryd Szwedzi nie zapominają o ortodoksyjnych klientach.

    07.03.2015

    Czytaj więcej
  • Koenigsegg Regera: nowa era hipersamochodów

    Koenigsegg Regera: nowa era hipersamochodów

    Maleńki producent ze Szwecji po raz kolejny zawstydza wielkie koncerny o niemal nieograniczonych budżetach. Oto Regera, najmocniejszy seryjny samochód jaki jeździ po świecie.

    04.03.2015

    Czytaj więcej
  • Koenigsegg One:1: on jeden

    Koenigsegg One:1: on jeden

    Szwedzi chcą udowodnić, że do stworzenia hiperauta nadal nie potrzeba armii wspomagaczy: silników elektrycznych i baterii. Wystarczy jedna, prosta metoda: stosunek mocy do masy na poziomie 1:1.

    01.03.2014

    Czytaj więcej